2014. szeptember 28., vasárnap

GLOBAL CITIZEN FESTIVAL

Sziasztok,

őrület ami tegnap történt. Egyszerűen leírhatatlan. Talán páran már tudjátok, hogy nyertem jegyet a Global Citizen Festival-ra, ami tegnap volt a Central Parkban, NYC-ben. A koncert célja az igazságtalanság, a mélyszegénység, az éhezés, a vízhiány és az egyéb súlyos társadalmi problémákra való figyelemfelhívás volt. Az egyes koncertek között közéleti személyiségek, sztárok beszéltek a szervezet céljairól, az eddigi sikerekről, fogadalmakról. A színpadon élőben ott volt Jessica Alba, Hugh Jackman, Ryan Reynolds, Katie Holmes, Olivia Wilde, Zachary Quinto, az ENSZ főtitkára és még Barack Obama is bejelentkezett videóüzenetben.
Elképesztő biztonsági intézkedések vannak most NYC-ben, hiszen hivatalos terrorveszély van, a new yorki metrót megfenyegette az iraki miniszterelnök. Szóval picit izgultam azért, ugyanis metróztunk…na de a koncert…


Pontban 4-kor kezdődött, a line-up a következő volt: Tiesto, the Roots, Alicia Keys, Carrie Underwood, Fun., No Doubt, Sting és hát a legjobban várt előadóra a nap végéig várni kellett. 

Este 9-kor végre elérkezett a nagy pillanat és színpadra  lépett Jayz és a 45 perces koncert után, a színpadra hívta Beyonce-t is. Beyonce nem volt bejelentve mint hivatalos fellépő és amikor Jayz felhívta a színpadra…a tömeg elkezdett sikítozni, őrjöngeni, ugrálni…az amerikaiak imádják Jayz-t és Beyonce-t! Hihetetlen milyen show-t csinálnak külön-külön is, de együtt… leírhatatlan. A No Doubt is szuper volt, meg a Fun. tetszett még nagyon, de Jayz és Beyonce egyértelműen vitte a pálmát…Volt itt minden: Empire State of Mind, Tom Ford, Holy Grail, 99 problems... és hát az utolsó számnál jött el számomra a katarzis, amikor is a "Forever Young" c. számot énekelték/énekeltették a tömeggel….



60. 000! ember a Central Park közepén világító telefonokkal este 10-kor énekelte a dalt. Egyszerűen felfoghatatlan volt, ami akkor, ott történt. És hogy ennek az egésznek részese lehettem  én is…amikor a dal közben hátra fordultam, mögöttem a tömeg sírva énekelt, a távoli háttérben a felhőkarcolók fényei világították be a gyepet és a 60 ezer ember úgy énekelte a refrént,  hogy még Jayz és Beyonce is megkönnyezték! Elképesztő energia volt a parkban tegnap este.. majd az utolsó dalnak - ahogy mindennek az életben - egyszer csak vége lett, én kaptam egy hatalmas ölelést a német barátnőmtől (mert mindkettőnknek valahogy szüksége is volt rá) és szépen lassan elballagtunk a tömeggel a park kijárata felé…

Hát, ez történt 2014. szeptember 27-én a Central Parkban, New York City közepén.

Ps.: Állítólag Beyonce újra terhes, ugyanis nadrágot viselt tegnap este, nem ruhát. :)


Jayz & Beyonce: Holy Grail






Beyonce & Jayz: Forever Young









Nincsenek megjegyzések :