2015. február 18., szerda

Hosszabbítás, történések, tervek

Sziasztok,

a legutóbbi bejegyzésem talán novemberben volt és azóta elég sok minden történt, de ha facebookon követitek az eseményeket, azért nagyjából tudhatjátok, hogyan is vagyok mostanában. Igazából nem volt annyira sűrű időszak, csak valahogy nem volt kedvem leülni a gép elé és írni.. van ez így mostanság és ráadásul újból elég sűrű lett az életem...

Most éppen betegeskedem - másodszorra - de talán most már kiheverem véglegesen.
Tehát, hol is hagytam abba a történetmesélést…

A Karácsonyt otthon töltöttem, ami nagyon jól sikerült. Jó volt hazamenni, főleg a szeretet ünnepére, amit mindenki a szeretteivel tölt. De jó volt nagyon visszajönni is.. nem volt sírás, vagy rossz érzés bennem.. talán ez annak is köszönhető, hogy a Szilvesztert már itt töltöttem és sok program volt. Az új évet végül egy házibuliban ünnepeltem Greenwichben, ami szuperül sikerült. Nem bántam meg, hogy nem a Times Square-n fagyoskodtam, hogy végül azt se tudjam meg, mikor ereszkedik le a gömb. Ugyanis azok az emberek (turisták) akik ott állnak, ők már ott várakoznak 10-12 órával éjfél előtt és fizetnek is érte, ráadásul nem keveset! 

A január is elég mozgalmasan telt, eldöntöttem, hogy hosszabbítok 6 hónapot ugyanannál a családnál,  így most úgy néz ki, hogy szeptember közepén megyek haza, véglegesen. Úgy gondolom, jó döntést hoztam, hiszen a tavalyi nyaram szuper volt itt! Alig várom az ideit! 

Már decemberben elkezdtem a kondit, mostanra már elég erős lettem, van személyi edzőm, akivel már szinte legjobb barátnők lettünk, júniusban együtt futjuk le a félmaratont, ami egy régi álmom volt.  Szóval most minden nap keményen edzek, hogy a kitűzött célomat elérjem. Ez azért is jó, mert 1. így nem kell féljek attól, hogy elhízom, 2. az unalmas telet 'elszórakozom' a barátaimmal a kondiban, 3. talán én leszek az első au pair a családnál, aki jobb formában megy majd haza, mint ahogy idejött. :) (Ezt a host anyukám mondta.)

Mostanában sokat járok bulizni is, vagy ahogy én hívom "túlélni a telet", mert elég sok hó van, meg nagyon hideg is. De gondolom facebookon mindenki látja ezt. Ez most egy ilyen időszak, igyekszem odafigyelni azért az egyensúlyra, de nagyon jó a társaság. Úgy érzem megváltoztam, sok tekintetben. Lazább, nyitottabb, könnyedebb lettem, de gondolom majd személyesen mindenki eldönti, ha egyszer hazajutok. :)

Három sulit is végzek most, mivel a hosszabbításhoz kellenek a kreditek. Elég fárasztó, de muszáj csinálni és ennek köszönhetően márciusban megyek újra Bostonba, áprilisban végre eljutok Chicagoba. Júliusban pedig az egyik legjobb barátnőmmel, akivel kb. 2 hónapja ismerjük egymást, de már tényleg BFF-k vagyunk, megyünk a West Coast-ra nyaralni. Las Vegas, Grand Canyon, California…alig várom!

Hát ezek történtek, történnek velem mostanság. Próbálom kiélvezni az ittlétem minden percét, nagyon élvezem és még mindig úgy érzem, hogy életem eddigi legjobb döntése volt belevágni ebbe a nagy amerikai kalandba. :)

Legyetek jók,

Csók,
RT




Nincsenek megjegyzések :