2014. október 4., szombat

Változások

Sziasztok,

pontosan 5 hónapja élem az életemet Amerikában. Yaaaaaaaayyyy!!! :)))

Az, aki rendszeresen olvassa a blogomat tudhatja, hogy én a host családomról, a problémákról (mert vannak azok is) nem szoktam írni, ugyanis 1: sokkal több élmény ér, mint hogy arról beszéljek, hogy hova furikázom a gyerekeket, vagy éppen mit főzök vacsorára, 2: ez a blog az én itteni életemről szól, és nem a host családomról.

Az utóbbi időben sokat gondolkodtam az itteni létről, a közeli-távoli tervekről. 
Mint minden, ez az egy év is hamar el fog telni és utána megint visszacsöppenek a szép magyar valóságba. Mert hát valljuk be őszintén az itteni életem, nem a valóság. Persze az, de amit dolgozom az nem valódi munka, ahogy élek az nem a valódi lét. Ez egy ideiglenes állapot, egy "gap year" most az életemben, amit igyekszem minél inkább kihasználni. 
Ezt a témát tovább gondolva eldöntöttem, hogy a bakancslistámat későbbre hagyom, mert fontosabb most, hogy ezt az évet hosszú távra gondolva használjam ki. Így hát tanulni, tanulni, tanulni fogok. 

Páran már tudjátok, hogy felvettem egy kurzust a híres NYU-n, amitől rettegek, de ugyanakkor alig várom már. A kurzusok Amerikában nagyon drágák, szinte megfizethetetlenek. A Columbia, a Harvard, a Yale vagy a Princeton egyetem ösztöndíj nélkül egy álom, de ha okosan gazdálkodik az ember, az NYU-n egy-két kredit nélküli kurzust fel tud venni. Hát, én is ezt teszem, mert hiszem, hogy a jövőm szempontjából fontosabb most, hogy tanuljak. Utazni bármikor tudok még Amerikában, de tanulni visszajönni már sokkal nehezebb lesz. Így hát előre is elnézést kérek azoktól, akik a mexikói vagy californiai élménybeszámolómat várják, de ígérem mindenkinek, hogy azért  így is lesz miről írjak a jövőben, New York City ugyanis télen is gyönyörű és számos program vár még rám. 

Ramona
xx

Ui.: Valami nagy terv van készülőben, de erről majd kicsit később…:)))

1 megjegyzés :

Névtelen írta...

"(mert vannak azok is) nem szoktam írni, ugyanis 1. sokkal több élmény ér, mint hogy arról beszéljek, hogy hova furikázom a gyerekeket, vagy éppen mit főzök vacsorára, . ez a blog az én itteni életemről szól, és nem a host családomról. "

Márpedig az emberek élete is hozzátartozik egy ország megismeréséhez.

Ettől függetlenül nagyon érdekes dolgokat írsz !