2014. augusztus 17., vasárnap

Family vacation aug 12-16

Sziasztok,

úgy látszik az augusztus csak a nyaralásról szól, sok barátom viccel is folyamatosan, hogy én mikor dolgozom, mert olyan, mintha mindig vakáción lennék. :) Tény, hogy szerencsés vagyok, mert szuper  a host családom, de azért dolgozom én is, még néha ez azt is jelenti, hogy a családdal a Jersey Shore-on nyaralok. :)


Szóval az anyuka féle családi nyaralás (merthogy az apuka is külön viszi a gyerekeket nyaralni, ő természetesen a Hamptonsba) augusztus közepén volt, nagyszülőkkel, unokatesókkal. A család már pár nappal előbb lement, így tudtam én a hosszú hétvégémet a barátaimmal a Hamptonsban tölteni. Az volt a terv, hogy hétfőn csatlakozom hozzájuk, de végül kedd reggel mentem utánuk az anyuka Audi Cabriojaval, amit nem mindennapi élmény volt vezetni, főleg jogsi nélkül, de ez egy másik sztori…:) Tehát kedd reggel csatlakoztam a családhoz. Nagyon kedves volt mindenki velem, a nagyszülők hihetetlen jófejek, a nagypapa különösen. Beosztásom nem volt, de nem is éreztem úgy hogy dolgozom, talán csak annyiból, hogy nem mehettem a saját dolgomra. De ez a legkevesebb. 

 


Long Beach Island  (LBI) három óra autóút tőlünk, Jersey Shore-nak is szokták hívni ezt a részt,  talán Atlantic City közelsége miatt. A strand gyönyörű, nagyobb hullámok, mint a Hamptonsban és rengeteg szörfös a vízben. A gyerekek megmutatták, hogyan kell  "bodysurfingelni" a nagy hullámban, meg volt "boogie board" is, amire fel lehet feküdni, ha jön a hullám. Kezdő szörfözésnek tökéletes volt ez! Imádtam a nagy esti közös főzéseket, a finom vacsorákat, a hajnali óceán látványát a teraszról , a napfelkeltét kávéval a kezemben a strandról. 

Ami még fantasztikus volt, hogy életemben először most láttam delfineket a természetes közegükben. Déltájban a strandról kb. 50 méterre lehetett látni delfin rajokat, ahogy ugrálnak ki a vízből és csapatban vonulnak. Elképesztő élmény volt!! 
Ez a pár nap hamar eltelt, ami elég is volt! Azt hiszem a nyári vakációzás nekem ezennel véget ért, amit abszolút nem bánok, mert várom az őszt a sok új programmal és tervvel. Elkezdődik a suli, aminek a végén Montrealba utazom, van jegyem a US Open-re, jön a Zsani két hétre, megyünk broadway show-ra, Yankees game-re és még ki tudja mire. :)
Ezzel  képpel és videóval búcsúzom a 2014-es amerikai nyaramtól. A fürdőruhámat azonban nem rakom mélyre. :)





Csók,

Ramona


Nincsenek megjegyzések :